Deklaracja dostępności Oficjalna Strona Przedszkola Samorządowego w Janowcu Wielkopolskim

Przedszkole Samorządowe w Janowcu Wielkopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna Strona Przedszkola Samorządowego w Janowcu Wielkopolskim.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Elżbieta Kujawa.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48 52 30 23 107

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Przedszkola Samorządowego
  • Adres: ul. Szkolna 2
    88-430 Janowiec Wielkopolski
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48 52 30 23 107

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Liczba budynków: 1

  • Do budynku placówki prowadzi główne wejście znajdujące się przy ulicy Szkolnej 2, prowadzą do niego stopnie. Ze względu na bezpieczeństwo wejście jest ogólnodostępne ale zamykane w godzinach pracy przedszkola. Jest jeszcze jedno wejście od placu zabaw dla dzieci, które jest dostępne dzieci w godzinach pracy placówki także zamykane. Przy wejściach znajdują się dzwonki.
  • Osoba oddelegowaną do udzielania informacji przy wejściu głównym jest referent placówki.
  • W budynku na każdym poziomie znajduje się korytarz. Budynek nie posiada windy. W przedszkolu nie ma pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych oraz oznaczeń w alfabecie Braille, oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Sekretariat placówki znajduje się przy wejściu głównym.
  • Do przedszkola może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem, jednak, ze względu na dzieci przychodzące do placówki, prosi się o wcześniejszy kontakt 52 30 23 107, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • W przedszkolu nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego